fredag 11 januari 2013

Ännu en vecka -...

... men en massa trevligt innehåll :)
Den började fredagen den 4/1
då vi vinkade av Nova och Melvin som skulle tillbringa helgen med Farmor och Ingemar.
Sedan satte vi oss i bilen å körde mot Skellefteå.

Väl framme så vart det ingen vila och ingen ro, dagen efter var det nämligen dax för bröllopsfest, å jag hade MKT att förbereda. Att jag dessutom kom på en massa saker som jag gärna ville ha med gjorde ju inte så vi kunde slappa precis.....
Dock höll vi oss lugna å när klockan var 18,00 på Lördag var allt klart !
Allt blev verkligen bra oxå, Tack Lillebror och Britta för att vi fick möjlighet å dela dagen med er !!!!
Det bjöds på tårta,dryck,spex lekar och en massa trevliga människor !

Annars i veckan så har jag försökt röja upp i kaoset här hemma vilket inte alltid e lätt med 3 små "vildigar" runt benen...
men nu e då julen bortstädad och endel tvätt tvättad, då återstår bara den tråkiga VIKNINGEN men det får stefan ta ;)
Har dessutominvigt vårt löpband.... så nu e det bara å ge gääääärnet !

Tänker fortsätta med en bildbomb så mkt roligare så ;)
Tyvärr hamnar aldrig bilderna som jag vill... men men .....


Glada fina Milo <3

familjen knas :)

Milo 6 mån reser sig snart upp ;)

prommenad ute i kylan

nått spännande på tv ;)

Milo partar med sina polare

han e dock bara en liten plutt jämnfört med dom som e 11mån och 9 mån ;)

supertrött melvin påväg hem från dagis...

hmm undra vad han siktat in sig på ;)

operation dra boben över plogkanten :)

började med att dom skulle dra upp båda ....

trött Nova och milo delar vagn påväg hem

bjuder alltid på ett leende :)

hmmm....

Hur tänkte du här?

varför åka själv då man kan åka 2?

hjälper mamma styra vagnen hem :)

syskonen <3

skär bröllopstårta :)

kusin Johan :)

fick min lillebror att dansa vals haha :)

syster sandra med pojkvän Roman :)

Syster Ida med sin Andreas

Kusin Lina och Sandra :)

Spicegirls reunion ;)
OBS lägg märke till min kära make som tog hand om en vaken ( men glad) Milo hela kvällen.... han hade ju första parkett ;)

Kinderleken, som tur var vann brudparet ;)

grymt ....


våran del av bordet :)

Min lillebror Samuel och hans fina fru Britta <3

Ante och Sandra

Föräldrarna till Brudparet hade det riktigt trevligt :)


åååå när jag ser alla dessa bilder blir jag s glad och inser att jag är väldigt rik !!

Nej nu ska jag se om Milo vill sova, han har blivit snuvig å hostar :/ inte kul.... hoppas få nån timmas sömn i natt iaf....

Over and out tills vi hörs igen :)

1 kommentar:

  1. Eller var vi så lugna där när fredagen började gå över till lördag o skrivaren inte funkade etc ? =D
    En jättetrevlig kväll blev det i alla fall o både brudparet, gästerna o värdinnan Emeli skötte sig mer än bra =)

    SvaraRadera