torsdag 11 oktober 2012

En Torsdag i ...

.. oktober.
En väldigt bra sådan!
Idag var det 3 månader sedan Milo kom till oss å tiden går verkligen fort !
Han e så snäll den lilla killen, inte ofta han gråter eller är missnöjd, då ska han vara hungrig eller hunnit bli övertrött. Men han e nästan alltid glad :)
Älskade hjärta !


glad Milo 5620g å 64 cm lång :)

Tänk vad man blivit välsignad med 3 st guldklimpar som alla 3 på sitt sätt e söta :)


Milo somnar lite varstans i konstiga ställningar..

Nova kvällsmyser och läser en bok :)

Melvin kvällsmyser framför tv:n men han ville se eget program :)

Igår kväll så somnade Milo kl 20,00 sedan vaknade han kl 22 för att äta.
Döm av min förvåning då jag själv somnade INNAN kl 00. Milo blev hungrig och protesterade, jag trodde då att klockan var ca 4 .. men i verkligheten var den 06,56 !!
Han hade alltså sovit hela natten å det som var ännu bättre var att Nova och Melvin fortfarande låg å sov :)
7,20 vaknade dom :)

Det blev lite stress,frukost å påklädning. Som inte är det enklaste på mornarna innan de 2 stor ska på dagis.... det ser alltid ut som kaos här hemma innan vi e färdiga ;D

Idag skulle vi få lunchbesök så det var ju bara att gå hem å röja upp röran :)

Vid 11 började en massa trevliga mammor och deras bebisar att trilla in... tror vi var mellan 10-12 mammor vilket var superkul ! Tack för idag :)

Då jag just skulle gå å hämta barnen så ringer Linda å bjuder oss på mellis
Så vi gick dit å busade ett tag :)

VId 16 kom vi hem å började med middag, efter det tog Stefan med barnen ut på en cykeltur och jag for å gjorde bort nå ärenden ...

Nu ligger vi i soffan å ser på hockey, barnen däckade direkt dom la sig bara Milo som e vaken nu....

I morron redan fredag igen... veckorna går så fort !
Börjar gruva mig lite mera nu, på måndag åker Stefan iväg å e borta till torsdag, snälla barn var snäll mot er mamma, främst nattetid !


är man 3 månader så e man stor å hittar sina fötter :)

2 barn livrädda för spindeln på golvet :D

tjatter :)

ännu mera tjatter ...



1 kommentar:

  1. Ha ha jag dööööör Melle är ju hysterisk! Han har väl aldrig varit med när mormor mött en spindel ? Fast jag skriker ju inte utan blir stel som en pinne o kallsvettas ! Hoppas det går om för det är inge kul ha fobier vare sig det är för spindlar, getingar, katter, fjärilar, clowner, traktorer, eller pill i navelen =D

    SvaraRadera