lördag 29 september 2012

En 3,5 åring ...

... som beter sig som en 14 åring :D

Nova är så rolig hon ÄLSKAR mjuka paket, å får hon kläder blir hon ÖVERLYCKLIG å ska gärna pröva,matcha å visa :)
Plockar inte jag fram kläder kvällen innan så skulle vi aldrig få oss iväg till dagis, för hon kan pröva hur många olika plagg som hellst innan hon e nöjd.
Men tro inte att jag kan välja vad jag vill på kvällen, nej då hjälps vi åt annars blir det livat........

Hon älskar dessutom att fotografera, idag har hon tagit "fjortis" bilder på sig själv och melvin som ni strax ska få se....

Jag frågade Melvin och Nova idag vad dom ville klä ut sig till på luciatåget, tomte,pepparkaka eller lucia...
Melvin : TOMTE!
Nova: HEllo Kitty !

Ja happ ;)

Annar så har denna dagen varit väldigt lugn å mysig, melvin som ramlade igår och slog in ena framtanden har varit lite ur form, men verkar inte ha superont, ibland gnäller han lite över det men han e så van att slå sig den där lilla klumpen ;)

Nu ska jag snart sova så kanske den begynnande förkylningen försvinner UR min kropp !!
Godnatt :)

sånna här situationer hamnar mulle ofta i...

ibland e mamma dum å måste föreviga på bild innan hon hjälper :D

syskon morronmys !

puss lillebror !!

Fotograf : Nova

Fotograf nova

Nova fotar pappa å melvin när dom busar :)

sötisen med en gigantisk fläskläpp

tanden är rejält intryckt...

Fotograf Nova

Nova och melvin tar fjortiskort på sig själva ;)

hmm lite svårt då man har så korta armar ;)

allvarliga looken

spexet

tuffing

en äkta fjortis ;)

allvarlig

Melvin håller i Milo

Våra 3 älsklingar kvällsmyser i soffan <3

MEn milo blev ARG p storasyster

sen blev dom kompisar igen ;)

gooos :)

älsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar