tisdag 24 juli 2012

Dagarna bara...

.. rusar förbi. Å lika bra e väl det då vädret suger !

I veckan har jag hunnit med att ha myskväll med Linda, hon hade dukat fram gosaker å bara sitta å prata bort flera timmar :)

Sedan har Jennie och hennes 2 pojkar varit å hälsat på, riktigt trevligt det oxå !

Ingemar och Stefan har varit duktiga och tagit bort de vildvuxna buskarna på framsidan, sedan har det körts bort en massa skrot :)

Annars så har dagarna innehållit, ritning,gungning, bus och mys :)

Idag var Milo på sitt första bvc besök, 3505g och 54 cm lång 13 dagar gammal, han växer på bra :)
Nova 14 dagar 2002g och 46cm
Melvin 13 dagar  3650g 53 cm lång

nu tycker jag faktiskt att vi kan få ha liiiite soooool !!!!

Stefan drog iväg sin mor på bilbingo idag, tisdagar e som hans kväll, tur att barnen är så lättlagda, å ikväll var Milo vaken mellan 18,30-21 men var så nöjd å bara låg å tittade :)
Kvällen har bara tillbringats i soffan, vill bli bättre i ryggen, känns direkt då jag suttit eller stått länge :/
Samt denna huvudvärk.....
Men nått positivt var ju att mitt bt såg ut att vara påväg ner så då kanske jag slipper medicin ;)

Nu blir det att lägga sig, fårse när lille Milo vaknar å vill ha sitt nattliga party, brukar pågå mellan 23-03 .... hoppa dock att dessa nattliga äventyr snart byts ut mot dagliga ;)

Milo ligger å snackar :)

partykillen :)

kort på mig taget av nova då jag ammar lille Milo :)

Nova och melvin danskar till tv:n innan läggdax :)

storebror och storasyster försöker trösta lillebror då han e ledsen...

Jag och Milo myser hos linda :)

2 kommentarer:

  1. Så fin han blev i bodyn =)
    Måte ses snart igen tycker ja =)

    /jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja både den och byxorna passade perfekt :)
      Å jag bara älskar det där från newbie så mjukt :)
      Det tycker jag absolut ! Måste ju fylla dagarna med nått då man inte kan vara å njuta på playan :D

      Radera