tisdag 26 juni 2012

Mat mat mat ...

.. vilken kanal man än slår på så ser man bara MAT, blir lite smått tokig :D
bara för att Stefan åkt iväg så jag inte kunde fara å handla något ..... typiskt :/

Igår var vädret sådär lagomt, solen sken i omgångar men regnet höll sig borta iaf :)
Vi var ute från 9-17 å bara myste samt klippte gräset och tvättade upp altanen.
Nova hjälpte mamma så bra !

Idag så har jag å Mulle varit ute på fm sen så kom regnet så vi har bara varit inne och busat på sedan Nova kom hem från dagis. Ätit fruktsallad med lite grädde mumsigt :)

Jag blev däckad i soffan efter 15 då jag fick täta förvärkar å extrema sammandraagningar, som tur var så pyslade barnen om sin mamma, bäddade ner mig med filtar å mys :)

NU ligger jag bara å e sugen på MAT ..... lika bra att lägga sig å sova kanske :D

I morron e det besök hos Bm, lika spännande varjegång.



spännande stå på betongklumpen :)

sen måste man ju passapå att låna Hjalmars gunga då han e borta ;)

bus på studsmattan

såpbubblor e kuuuuul!

mammas duktiga tjej som tvättar altan :)

mellis ute :)

sen fick Nova ta fram gatukritorna å det var visst roligt att rita :)

Melvin skulle köra motorcykel till moffa :)

vätskepåfyllning :)

hmm hur ska vi få oss in? ingen hemma å mamma får INTE gå upp på bron :D

sötprupp !

kul med vattenpölar påväg till dagis för att hämta NåNå

busflickan hämtad, å hon ville oxå hoppa i vattenpölar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar