fredag 18 maj 2012

Ursäkta röran mamma ...

.. jag bygger bara om i din mage lite // bebis
Ja för just så känns det, det vänder å vrider å rör sig konstant. Riktigt mysigt förutom då den får in några klockrena träffar på ömma punkter....

v 31+1

v 31+1 liggande
Idag har vi varit hemma å busat på, barnen har myst och jag har försökt ta det lungt. Haft lite förvärkar "tror jag" så då e det bäst å vila inte dax för bebis att komma riktigt än...


coool Melvin i kläderna han valt själv för dagen ;)

syskonmys i soffan tillsammans med björnen :)


Sen till middag blev det hämtmat å till efterätt mjukglass, men var nog första å sista glassen i sorsele, var ju inte ens god å för 25 kr fick man typ INGENTING. Så bättre köpa god glass som man blir nöjd med :)

Vid 18 fick vi besök av Daniel som har varit i England i 3 månader, med sig hade han sin fina flickvän Nadia.
Barnen var först mkt blyga, men just innan dom skulle sova så kom dom igång å började spexa ;)


cirre dirre cola och vatten :)

ett glatt par :)

tills Daniel tyckte vi hade för rent å spillde ut alla chips....

Men då vart han tvungen å ta fram dammsugaren :D

Nadia tyckte inte han gjorde riktigt rätt ;


Sen då dom lagt sig så körde vi lite spel och avrundade med en film. Supertrevligt !

Nu blir det att Sova, jag som kliver upp med barnen i morron...... godnatt !

2 kommentarer:

  1. Livlig unge det där =) Då menar jag inte Daniel utan bäbis i magen ;) Förstår ni haft en trevlig kväll o när ni kommer till Skellefteå blir det glass ! Även om inte Karamelltåget har lika stora som Bersan så är de nog mer värt än i Sorsele ! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja det e verkligen en livlig krabat, fast den måste ju försvara sig mot sina syskon som är å hoppar på magen redan ;)
      Ja men jag har alltid tyckt att glassen här smakar som bersan e ju samma maskin, men idag var den rent usch.... å en strut var ca 5 cm hög å 3 cm bred... 1 tugga sen var den ju slut...

      Radera