torsdag 1 mars 2012

nu lägger jag mig ....

.. ner och gör ingenting !
Efter endag med Babysång,städning,skottning,tvättning,handling och badhuset så skulle jag gärna vilja sova nu :)
Men vi har haft en toppendag så det var det värt !

I morron e det fredag igen.. skööönt.. Nova är ledig och vi ska iväg på 3 års kalas, att tiden kan gå så fort. Nästa fredag e det min lilla stora tjej som blir gammal.....
Annars i helgen blir det lungt å skönt å bara får vara :)

Måste ju berätta, att nu e huset i ursviken sålt, allt är utstädat mkt är bortkastat och lite är sparat. Känns faktiskt helt ok. Skönt att mammi och pappifått en lägenhet nästan mitt i stan kommer bli så bra för dom <3

Melvin tog ut bilen å körde i snön :) Han älskar å säga "biil biil"

Nova lånade traktorn :)

kul :)

sen hjälpa mamma å skotta lite tung blötsnö..

Melvin ville skotta Nova......

Men då han inte orkade så bytte dom plats ;)

Här är dom påväg till badhuset :)

å här badar dom på badhuset :)

När man badat färdigt måste man duscha.....

lite mera bad å bus :)

ännu mera dusch...

Påväg hem så var det Nova som körde ;)
Nu ska jag bara...... ligga här å göra inget ( tills jag måste hänga upp tvätten) ska bara ligga å njuta av de mysiga bebis sparkarna å se om det är nått bra på tv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar