tisdag 21 februari 2012

Fettisdag....

..å alla äter vi Semlor på Olika sätt ;)

Nova mumsar :)

Melvin börjar med locket....

Sedan stoppar han hela ansiktet i semlan :)

MUMSIGT !
Annars idag så Har Nova varit på dagis, jag och Melvin har mest legat och vilat... Nu hoppas jag Melvin ska bli frisk å slippa mer tandsprickning för det tär på både honom å mig :/

Då Stefan kom hem så hade han med sig en massa bräder..... han skulle snickra ihop melvins alldeles egna "sorselestugan säng" Blev faktiskt riktigt bra och M verkade älska den !
Då han skulle sova brydde han sig inte om att det såg annorlunda ut .. utan somnade efter 30 sec som vanligt ;)

Melvin och Nova provligger :)


provsitter :)

Å såhär gott sover man i sin nya säng :)


Nu ska jag lägga mig och hoppas vi får en bra natt samt att feber/snuva/halsont/tänder och allt annat skit bara försvinner så vi får vara pigga och krya :)

Natti natti !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar