tisdag 31 januari 2012

Mamma ... Varför ??

... Kan man inte pussa sin egen näsa?
Den kommentaren kommer från Nova snart 3 år.... hon sitter i sängen å försöker men det går inge bra :D

Idag har vi först gått iväg med Nova på Dagis sedan skottade jag och Melvin lite. Efter det blev det lite fika och bus innan lunch å lite sömn.

Annars har dagen varit rätt lugn och skönt :) Är glad sålänga temperaturen står stilla kring - 10 men vet att snart blir det kallare igen.......

I morron ska jag nog baka lite semlor då N är på dagis, fast et fanns ingen kesella så får väl äta torrbullar :D.. men men med en massa mandelmassa och grädde blir det nog bra iaf ;)

Nu ska jag ta en tablett mot halsbrännan,dricka lite vatten mot törsten,försöka ignorera illamåendet å lägga mig i sängen :)

superglad tjej som busar med morbror

Nybadad melvin

Mamma det e slut nu.. kan jag få mera??

hahaha men du får inte smaka....

.. för det e bara mitt å jag är buuuuuusig ;)

2 kommentarer:

  1. Mormor kan då i alla fall slicka sig på näsan ;) M o N är ju inte lika men när Melle "gapskrattar" så syns det dom är syskon. Samuel o Sandra kan man då inte missa är syskon däremot =) Jag vill ha dina hembakta semlor ...

    SvaraRadera
  2. Haha nova försökte det oå, men det gick inte heller nå bra ;)
    Ja dom säger ju att dom blir lik mig båda 2 då dom skrattar för då ser man inte lika mkt av deras ögon ;) Då e dom lik sin far :D
    Haha ja å många ser ju likheter mellan alla oss syskon men jag förstår inte riktigt.....
    ja du får väl komma hit ;)

    SvaraRadera