måndag 23 januari 2012

Är det här en ....

.. Spunk?
Den frågan ställde min lilla dotter till sin faster å höll då upp en sten : )
Tur det finns google så Åsa kunde ta reda på vad hon menade ;)

Haft en toppendag idag..
Efter lunch skjutsade jag Stefan på jobbet och barnen till Åsa
Vid 12 så for jag till BM
Där bt kollades å idag så låg det på 130/80
sist jag var där så var det på 145/90
Sedan fick jag även höra små underbara hjärtljud 152slag/minut
det är verkligen en underbar känsla, först då förstår man att det finns nått levande inuti en själv :)
När jag hade varit färdigt där så begav jag mig till Coop för att handla i lugn och ro, gick omkring på affären säkert en timma, köpte en massa nödvändigt sen så lite mys till mig själv :)

Då jag kom hem röjde jag upp lite och insåg att jag hade 2 timmar som jag kunde göra precis vad jag ville med... konstig känsla,,,,

Vid 16 så for jag å hämta Stefan sen vidare för att hämta barnen... Dom hade haft det jättekul å var visst trötta då vi kom hem :)
Vi hjälptes åt alla 4 att laga middag. Vilket barnen uppskattade. Det mättes ris, rördes i stekpannan, hackades sallad å dukades......

Helt plötsligt var det kväll å barnen somnade direkt som la ner huvudet på kudden !

I morron blir det dagis för stortjejjen å tydligen ska det var riktigt kallt i morron så det blir nog en innedag för mig och melvin !
Har lånat lite kort som Åsa tagit på barnen under deras dag tillsammans ...



Melvin glad å nyvaken :)

Nova spelar gitarr

Mysiga :)
Nova högst upp i snöhögen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar