tisdag 8 november 2011

Nova blir väldigt arg ...

.. på sin mamma så hon säger:
Nova: Mamma du måste komma från sötplaneten !
Jag: jasså vad snäll du är så mamma är söt?
Nova: Ja det är du jättesöt och jag är så arg !

inte dåligt å vara söt när nån är arg på en ;)

Melvin har en tid varit väldigt intresserad av pottan, beror nog på att han alltid följer med Nova då hon ska kissa.
Igår så trog han upp sin tröjja och sprang till toaletten... jag smög efter honom..
Då ställde han sig vid pottan, jag hälpte han då å sätta sig. Efter ca 3 min så kissade min lilla kille för första gången på pottan :)
Inte dåligt å vara 15 mån å veta att man gör det :)




Idag skulle vi gå ut efter frukosten, men nova tyckte vi skulle vara inne ist då det regnade... får hoppas regnet slutat vid 14 då Melvin vaknar så vi kanske får oss ut en sväng :)

Nu ska det förberedas för lunch.. Nova ville ha kokta ägg så då e det bara å lyda ;)

1 kommentar:

  1. Älsklingar så goa ni är och tur att mormor har en potta här om Melle kommer på att han vill kissa på pottan =) Längtar så efter er !!

    SvaraRadera