tisdag 11 oktober 2011

vad kallt det...

.. det börjar bli ute nu :/ å snön har redan kommit på sina håll. Å vad jag längtar tills det blir sommar igen ;)

Idag så har vi varit ute i lekparken, samt gått en prommenad

Nova ville ställa sig på en betongklump så att björnarna i skogen inte kunde ta henne...

Här ska det åkas rutchkana

Men oj så mkt is det var...

Melvin tyckte det var kul att gunga :)

Nova ville vara stor tjej å stå...

Då kunde man ju göra fart sjlv :)

Sen kom hon på hur kul det var å gunga :)
När vi kom in var det dagsför lunch ...
Efter det så skulle melvin sova, När han somnat tyckte Nova att vi skulle sjunga godnatt visor, det slutade med att jag somna ;)
Melvin sov ända till kl 16 ! alltså 4 timmar... hoppas han sover i natt ändå....

kram på dig lillebror .... trodde mamma... men....
Men pltsligt HOPPAR Melvin och Nova ska ta emot han...... 
När klockan var 16.20 så kom Linda och hämtade upp mig, för hon skulle ju nödvändigtvis dra med mig på spinning :) Tack för det... nu har jag visst ont lite här och där.... värst är det nog där sadeln har nött i rumpan ajajajaj


Nu har jag sett lite fotboll, Sverige kommer förlora så det är inte så spännande... blir Desperata hemmafruar ist :)

1 kommentar:

  1. Härliga bilder som vanligt! =) Just nu leder Sverige med 3-2 ..men det är ju lång tid kvar.

    SvaraRadera