måndag 10 oktober 2011

hemska...

... Natt ! Mlvin vaknade 04,00 å sen var han vaken till 6,30 då jag fick han att somna om i ca 30 min innan det var morron påriktigt. Är otroligt trött kan jag bara säga ! 
Så idag har vi bara tagit det lungt, plockat lite här hemma och varit å handlat. Båda barnen skötte sig exemplariskt !

Just nu sitter Nova och myser under täcket i soffan, hon ser på DODA Melvin ligger och sover men borde vakna snart, jag ska om ett litet tag börja förbereda middagen. Det blir spagetti och köttfärssås :) MUMMA enligt mig och barnen, Stefan däremot är inte så förtjust i det :D

Igår kväll snöade det i flera timmar här, tack och lov så la det sig 
inte... tycker snön kan vänta några veckor till :)

Ikväll blir det yoga, och jag har INGEN aning om vad det är :D måste bara komma igång och röra på mig igen, å då det är Linda som håller i det känns det som en bra start ;) Blir kanske lite Zumba sen oxå i framtiden ;)

puss på dig storasyster

syskonmys

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar