lördag 9 juli 2011

Bikini eller baddräkt?

.. Nova vill promt ha en bikini.. jag tycker att hon är så liten. Men baddräkten drar hon bara av sig å springer runt helnaken så då kanske bikini är en bra grej. Hon vill ju ha som mamma :)

Idag så var det lite konstigt väder.. sol 20 min regnmoln 20 min sen sol igen.. men vi satt ute lite på förmiddan, for en snabbis till stranden men vart mulet direkt vi kom dit. Så vi dor och satte oss på gården ist. Linda och Hjalmar hakade på. 
Somtur var så blåste det ordenligt så det var inte så mkt ohyra :)

Linda roar barnen :)

Vi har en egen flugfångare :)

fina linda och hjalmar

busMelvin

äkta plut puss av nova :)

Melvin hittade godis i ett glas, men han fick inte ut det.. å blev sååå arg !

charmsnuttan nybadad :)


Till middag blev det planstek och efter det tog Stefan med barnen på en långprommis så jag fick städa undan ifed :)

Sen har vi byggt ihop en IKEA malm byrå.. när man väl förstod hur man skulle göra var det lätt... fast vägen dit var lite krokigare :D

Nova kunde inte sova, hon ville hjälpa till å sitta som pappa :)

Nova kollar så att det blir rätt med hennes byrå :)

Det gick ju nästan smärtfritt :)


Började även se en film som var usel så hamnade vid datorn ist :)

jag och mormor eva-maj för 5 år sedan på mitt bröllop.
I morron skulle jag verkligen vilja vara i ske.å då är det 80 års kalas för min älskade mormor.....


Nu ska jag hänga och vika lite tvätt ... i morron är det jag som har sovmorron. fast får ju inte sova bort hela dagen.. är det fint väder blir det ju stranden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar