måndag 20 juni 2011

Vad passar bättre då det regnar ....

.. än att vara ute å hoppa i vattenpölar?
Vid 12 så klädde jag på barnen å vi begav oss ut i spöregnet...
Vi strosade runt i ca 1 timma, det fanns ju mkt roligt att kolla på :) Fast in i skogen vågade Nova INTE gå... där bor ju älgarna!
Helt plötsligt blev vi bjudna in till värmen på Betesvägen till fam Sundström, riktigt trevligt :) barnen lekte med leksaker å så fick vi fika... Mums !
Sånna sponta saker som är extra trevliga :)
Sen vid 14 så var det dax för barnen att sova.. Nova som var lite uppspeedad gjorde allt tvärsemot vad mamma sa så då sa jag att vi skulle köra runt i bilen lite.. vilket hon gick med på :)
Sagt och gjort. Jag hann inte ens köra 1 km så sov båda barnen :D
Dom sov dessutom i 1½ timma vilken lyx !
Vi drog ut på en ragg när dom vaknade för att hämta pappa Stefan :)
Snabbt hem å äta sen så for jag och Nova på badhuset.
Lite folk var det där idag men ack så skönt för oss ;)
härligt kort på jag och nova för nån månad sedan då vi var och badade :)
Nu sover melvin men Nova kämpar än.. När Hon somnat blir det filmmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar