onsdag 8 juni 2011

Nova kan verkligen konsten att ......

.. charma in sig hos folk. Fråga mig inte hur hon gör för jag förstår inte ?
Är det inte gratis mat, så är det en leksak men idag var det 2 st blommor.
 
detta var en av dem.
Hon kanske kör med denna minen?
 

annars idag har vi varit å lunchat på cafeet med jennie och hennes 2 buspojkar. Tina och jolin tittade oxå förbi. Kul å träffa lite folk :) 
Medans vi var där så började åskan mullra å leva rövare sen kom ösregnet....
När den hade passerat skev solen igen :)

Melvin rymmer från mig utanför cafeet

Storasyster Nova stoppar honom....


Barnen somnade i bilen så jag passade på att Plantera blommorna jag köpt.
Å självklart Nova och melvins blommor som dom fick :D


Novas blomma med sällskap :)


När dom vaknadde var det så varmt så vi tog fram lilla badpoolen ... Melvin hade superkul ! 1 timma höll dom på att plaska å leka :) under tiden fick ju jag sola lite.....

Sen har det inte hänt mkt... jag glömde bort att det var onsdag idag så missade simmningen "typiskt"

I morron ska det tydligen vara en toppendag ! Hoppas på det å inge mera regn å FUKT !

Lägg till bildtextdimma men väldigt fint på himlen :)

Nu gruvar jag mig bara för att lägga mig i "bastun" + 26 grader i sovrummet känns INTE ok !
Å nu har ju alla eländiga myggor kommit så då kan inte dörren vara öppen utan myggnät heller :/

jaja bara bita ihop... måste sova så jag orkar vara UTE i morron :)

natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar