onsdag 1 juni 2011

min lilla ...

... flicka är så duktig. hon springer nu på Toaletten då hon behöver kissa och bajsa. Det var flera dagar sedan det hände en olycka nu. Riktigt stolt över min lilla tös :) Däremot vägrar hon pottan, toaletten ska det vara ;)
 
Idag har vi fullt upp, det ska tvättas,packas,städas dessutom ska 2 busiga barn roas oxå :)
Enligt vädret skulle det vara sol å varmt.. men än så länge e det mulet å kallt får väl se om det hinner ändras........ 
I morse så vaknade jag 5,30 då tyckte melvin att det var morron, fast det gör inte så mkt.. han sov ju ända från 19-5,30 så det är godkänt !
I morron blir det Luleå sen IKEA ! Å vad jag längtar :)
 
Nu ska Melvin få ny blöja se ska jag se om han vill sova så jag och nova får nått gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar