torsdag 16 juni 2011

igår var en väldigt ....

.. Dålig dag, migrän å elände.... var ute på en långprommis med barnen mina, sen träffade vi på Linda och Hjalmar å strosa omkring lite... Mulet hela dagen var det oxå !
Tur att denna dan har varit desto bättre :)
Fick sova ända till kl 5.45 å huvudvärken var borta då jag vaknade :)
Morronmys :)
Sen var jag och Nova ute på studsmattan 1½ timma medans Melvin sov.
Då kom vår snälla granne P-O förbi och frågade om Nova ville ha glass :)
Hon tackade inte nej ;)

Nova mumsar glass :)

När kl var just efter 11 så begav vi oss till Betesvägen, där blev vi bjudna på en supersmaskig lunch !!
Linda hade gjort Rabarberkräm och nybakt bröd... ojojoj vad gott !!!
TACK finaste Linda !!
Tyvärr hade jag inte med mig kameran då :/
Sen gick vi tvärsöver gatan till Fanny och Alma för att fika och bada lite :)
Fanny vill pussas med Alma :)

Melvin och NOva älskade Almas stooora pool :)
Sen skulle barnen sova så vi stora fikade glass/melon och drack kaffe :) 
Supertrevligt !

Just före fyra gick vi hemmåt så att vi skulle hinna möta upp Stefan då han kom hem från jobbet..
Då blev det iväg och snabbhandla,hem å laga mat,städa undan innan vi for till Svärfar som fyller år idag :)
Där fick vi supergod chokladtårta och smörgåstårta... INTE illa.. mumsigt !!!
Melvin tycker det är skönt att åka vagn :)

till min lillasyster Ida ;)

När vi kom därifrån så var båda barnen helt slut, så försöka få i dem lite gröt sen i säng... Nu verkar då båda har somnat.... melvin somnar oftast på mindre än 1 min. Trodde inte det skulle gå så bra även fastän jag slutat amma.... ja jag har nu slutat helt... känns både och är ju sååååå mysigt ;)
Nu ska jag plocka undan lite här i morron är det full rulle igen... hoppas på SOOOOOOOOL ! Värmen som vi hade idag får gärna stanna kvar då det var 211 grader i skuggan :) helt lagomt :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar