tisdag 3 maj 2011

tänk vad lite ....

.. frisk luft och trevligt sällskap kan göra :) 
Jag är betydligt piggare nu än vad jag var i morse !
Varit ute en liten prommis, Nova sov som en stock i 1½ timma melvin däremot vägrade sova mer än 30 min så han har varit vaken sedan just efter 14... går ganska bra faktiskt... men förstår inte varför han inte sover då han var vaken halva natten???
Jaja .... har just varit och handlat, samt ätit nu är det lite familjemys i soffan innan barnen ska krypa i säng och jag ska bege mig till betesvägen för lite tjejmys med några trevliga vänner :D

Nova älskar att gå omkring med kameran och säga "cheeels"
men resultaten blir inte alltid så lyckade :D
Nova tar kort på mig :)

Sen fick hon med sin lilla fot :)



 Linda och hjalmar var förbi en sväng, och då man är småbarnsförälder så bosätter man sig nästan på golvet :)


Melvin blev nyfiken på Buster

Ville gärna pussas :)

Här har Hjalmar och Nova roligt åt nått :)

Hjalmar smakar lite på Melvins hand.

Här lär stortjejjen Nova killarna allt hon kan om bilar ;)

men hon fick inte bläddra för hjalmar :D

3 veckor äldre Melvin visar vem som bestämmer ;)
hmmm sitter och ser på PINGU... det såg jag mkt då jag var liten.... men vad är det som är så roligt med det???? Nova älskar det.......

Blev riktigt arg då det var slut.. hon ville ju se pingubebisen.....

jaja nu ska jag nog gå och pussa lite på Melvin som går omkring med Novas barnvagn :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar