tisdag 10 maj 2011

Sol sol underbara ....

........ SOOOOOOOL.......
Vilket väder det varit idag, klarblå himmel 20 grader i skuggan och lite vind :)
Som vanligt dessa fina dagar så har vi tillbringat den ute.
Kl 9 var det lekparken som gällde sen till Lunch kom Linda och hjalmar jag bjöd på räkmackor :)
Sen vid 13 så kom Tina och Jolin förbi, fast Jolin tyckte det var skönast att sova.....
Bus i lekparken

Här var det "mammapappa" som skulle åka, tyvärr tappade Nova bort denna lilla barbapappa figur i lekparken... jag tror hon grävde över den nånstans :D

Björkarna har börjat slå ut :)

Melvin tycker oxå om att vara ute :)

En äkta räkmacka !

Charmtrollet Hjalmar !

Melvin och Jolin har en liten dejt ;) Jolin får titta på M`s tutte....

Då kommer storasyster Nova och lägger sig i ;)
jag älskar verkligen att jag har fått förmånen att få vara hemma med mina barn, dom ger en så mkt ! Även gråa hår ;) Den ålderna som Nova är i nu är bara helt underbar! hon pratar konstant !
frågar å berättar saker det är så kul :)

Nu ska jag se lite på tv och hoppas att vädret blir tipp topp i morron med.... dock så var det inte riktigt säkert... HOPPAS ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar