onsdag 18 maj 2011

mkt trevlig dag ....

.. har det varit idag :)

Dagen började med en trevlig morron där Nova skulle testa mitt tålamod, det hon inte räknade med var att jag "testade" tillbaka :O Hon blev SÅÅÅ sur !! hahaha
Sen vid 10,30 packade vi in oss i bilen för att fara till ett hus mitt i skogen men där bor iaf väldigt trevliga människor :)
Harriet, lilly och Alex.. eller "hajjen" som Nova säger ;)
Vi blev bjudna på lunch och Nova åt 2 !!! portioner !
Sen blev det bus lek och en massa prat !

När det var dax för barnen att sova packade vi in oss i bilen, och åkte tillbkaka till civilisationen ;) När barnen sov så passade jag på att följa med Linda och träffa hennes "gamla" kärlek. GYMMET !
ca 50 min hann jag träna innan Hjalmar vaknade. Ben var tydligen de vi körde idag, samt att jag rodde några km ;)
Efter det satt vi oss uppe på cafeet för att vava ner lite, Fick tillslut väcka mina barn då dem sovit lääääänge !
Där satt vi och pratade bort lite mera tid..... alltid lika trevligt !

Vid 15,30 tog vi vårt pick och pack å drog hem. Just då så hade vädret humörsvängningar så det började regna igen. Nova tyckte det var jätte kul :)
Vi gick runt och väntade tills klockan skulle bli 16 så vi skulle kunna "spinka" på pappa stefan :)

När han kom hem gick vi in och gjorde mat, sen blev det dusch, bus, mys, kvällsbestyr och lite städning :)

När kl var 18,45 så lämnade jag Stefan med 2 mätta och trötta barn för att fara iväg på "tjejkväll" For och hämtade upp Linda som även hon lämnade lille H hemma med hans pappa :)

Tjejkvällen var verkligen jättetrevlig :) 
Erika Bjuhr http://www.ljunghudvard.se/ informerade om hudprodukter, och det är verkligen SKRÄMMANDE ! vad vissa skönhets och BARN produkter innehåller..... 
Sen så var det modevisning med en massa snygga kläder från pias
Sen var det nån snubbe från handelsbanken där som pratade om fonder och sparande, var riktigt intressant... tänk om man kunnat förstå hälften ;)

Efter det var det röj på Pias då alla skulle å kika på kläder och utnyttja rabatten man fick genom biljetten. Jag hittade inga kläder, dock hittade jag en SUPERFIN börs !
har tagit en bild men bloggen vill inte riktigt sammarbeta med mig....
Ett stort tack till Ljunghudvård, Pias och handelsbanken för denna trevliga kväll ! Inte ofta det händer nått sånt i lilla Sors......

Nu ser jag lite på Tv... Ska snart packa iordning inför morrondagen som börjar tidigt.. skönt att ha lagt fram allt innan dess :)

Hoppas ni har haft en lika bra toppendag som oss !


Snygga gröna Melvin ;)



 

1 kommentar:

  1. Ja tur att det bor trevliga människor även ute i skogen! Jättekul ni tittade förbi!!!! Som sagt, inte varje dag nån hittar hit...

    SvaraRadera