torsdag 12 maj 2011

cheeels =

CHEEEES
vet inte riktigt vart nova fått det ifrån? men direkt när man ska ta kort så ska hon säga "cheeels" å hålla upp handen.. sen är det viktigt att man ler sitt största leende oxå :)

innan hon ska sova får mamma ett fint kort :)

cheels :)
Även mamma måste oxå göra :)
Idag har vi varit på cafeet och ätit lunch, ville ut trotts det regniga vädret och då hade vi så tur att Åsa,Molly Lena och albin skulle dit :)
Det var riktigt trevligt :)
Molly och Nova leker :)

Melvin och nova fikar

nova ville ta sig en liten tupplur med dockan, så hon letade upp en kudde och ett "täcke" :)

när vi kom hem så städade jag undan och tvättade en massa kläder, har nu även sorterat bort lite som är för varmt samt urvuxet, eller tom för stort :D
måste köpa nån bra byrå........

melvin hade feber ikväll 39,9 :/ Är nog dom där rackarns tänderna som spökar för det kom bara plötsligt å han gnuggar sig i munnen hela tiden , samt är extremt "gnällig"... hoppas bara han får sova i natt ! han däckade redan 18,30 ikväll..

sötpruppen med feber :/
tänk att det blev blå himmel ute ikvll oxå, dock skulle det tydligen regna i morron :/ vill ju ha sol ju.. allt e så mkt lättare då :D
Nu ska jag ta in lite tvätt sen ska jag väl se lite på eurovision
ha en fortsatt trevligt kväll !

måste bara lägga in lite bilder som legat på min mobil ett tag... tömmde den just på 500 bilder :D

kliar novas rygg

en söt fisk på kroken :)

datahacker

Melvin och Hjalmar för några mån sen...

Novas akrobatik

pussis !

syskonkärlek !

alla kort på mig ser typ ut så här, mongo....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar