söndag 24 april 2011

Sitter ute i ....

.. diset och försöker sola lite men ger typ upp, överallt förutom just här är det klarblå himmel, här är det en massa dis just runt solen... "suck "
Barnen sover så då måste man ju passa på att få den där lilla "egentiden" för när dom vaknar är det full rulle igen.. blir nog lekparken för 3:dje gången idag för Nova :D
Jaja... 

Melvin har börjat säga "mama mama" mest då han är arg... knasigt...
Nej nu ska jag ge upp å göra nån annan nytta ist.

lägger in nå superfina bilder på min familj som jag "snott" från sväerskan som har en sån bra kamera så bilderna blir såååå fina :)
min mumsbit !

Grabbarna i mitt liv !
ojoj nu vakna visst melvin och väckte storasyster sammtidigt.....
45 min fick dom sova :D


1 kommentar:

  1. Sväerskan är ett nytt namn för Åsa ;) Sen tror jag inte bara det beror på kameran ..fotografen är också jätteduktig ! Fast motiven är ju bäst =)

    SvaraRadera