tisdag 1 mars 2011

Nätter ....

.. Som denna skulle jag snabbt kunna vänja mig vid :)
Båda barnen somnade snabbt efter gårdagens hålligång, först nalo sen badhuset.
Direkt vi la ner dem somna dem utan gnäll.
men nu till det underbara.. Nova sov från 19-6,30 utan uppvak!
Melvin sov från 20,30-6,30 utan uppvak!

Idag var det "kallt" ute -13,4 grader men när nog ändras innan mitt pådagen iaf :)
men jag vill ju att solen ska komma fram.. det gömmer sig :/

Idag ska jag höra av mig till ett ställe som jag beställt ifrån men när jag fick sakerna saknades en grej.. men dom vägrar svara.. sånt stör mig !

nu kom min dotter in å sa : pappa tagit bysker mig:) 
så hon var alltså lite sur för att stefan tagit henner byxor ... vi ska nu tassa å kittla han som "straff"
dem leker så sött tillsammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar