måndag 7 februari 2011

visst blev hon fin ?

Nova posar

jag har kollat in denna mössan länge, å då den endast kostade 20 kr kunde jag inte låtabli :D

När storasyster sover i vagnen så får melvin nöjja sig med å ligga på bordet :D
sov 3 timmar på bordet :D
 melvin vill bara sitta upp... ligga ner e såååå tråkigt :D
duktig kille på att sitta:)

gladis :)
 jag och nova lekte kurragömma.... undra vart Nova är?

Nova gömmer sig... ser ni henne ?

Melvin såg inte lika road ut över storasysters mössa :D
 
men mamma vad har du tagit på mig ?

 Dagens fynd :) å dettta var verkligen fynd.... 20kr/st för allt som ligger ner 65kr för jeans-shortsen och 79 för linne/trosa med mimmi :)

fynd fynd och fynd :)

Huvva, nu har nästa man i huset fått magsjuka och dessutom har Stefan blivit värre :/  Suck.... jag som ville hem... fast jag vill inte ha nån som spyr ner hela bilen... hade även fått en viktkontroll för Nova i morron .. Jag och Svärmor har klarat oss hittills . Kanske för att karlarna är "sjåpigare"?? å känner efter :D

Tur att barnen e så snälla.. båda sov innan kl 20 ikväll oxå:)

lite tv nu.. sen ska man väl sova lite, ska packa ihop lite saker oxå ifall vi nu får fara hem i morron.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar