fredag 25 februari 2011

sådan mor...

... sådan dotter. 
Nova sitter och äter lunch, som vanligt så kletar hon när hon börjar bli mätt.
helt plötsligt så greppar hon tag i gardinen och gömmer sig bakom den.
JAg säger åt henne att inte ta i gardinen då hon är kletig om händerna... den blir ju smutsig..
till svar så får jag : Ajaj kletig... gör inget mamma tvätta tvättamaskinen :) 

En av mina kommentarer då jag var liten och mina kläder blev smutsiga var. " men mamma det finns ju tvättmaskin"
Nu klä på sig för en familje promenad med vagn och spark :)

2 kommentarer:

  1. Så söt hon är ! Som mamma sin=) Var verkligen svårt att "surra" på dig om kletet när du la ditt lockiga huvud på sned o blinkade med rådjursögonen samt sa:"Men mamma, det finns ju tvättmaskin" Du var nog i Novas ålder då !

    SvaraRadera
  2. Kör Moa med också, men nu är hon ju lite äldre. Du har en liten klok dotter :D

    SvaraRadera