lördag 12 februari 2011

Denna natten har varit skön :)
Nova har inte druckit välling på ca 1 ½ vecka... skönt ! Som jag sa nått bra kanske kommer från magsjukan.. visst hon frågar efter den men det finns ju ingen :D
härligt väder är det ute oxå, S o N har hunnit vara ute på en kort prommis. Ska nog ta en hela familjen sedan då M ska sova:)
Annars idag blir det inte mkt gjort, skönt när man bara kan ta det lungt!

Lite bilder på mina busiga barn ....

syskonkärlek

Nova dansar loss med Ingemar

Melvin glad då han får sitta i bollhavet.. då kan dom inte rulla iväg :)

Busungar !

M super nöjd :)
Nu ska Melvin få sova en lite powernap så han orkar busa med storasyster :)
 

2 kommentarer:

  1. Familjen Stenvall kommmer nog få normala nätter också ska du se =) Sen vet jag inte vad jag ska säga om att M super nöjd...Är han nöjd när han super eller? Du kanske menar supernöjd =D

    SvaraRadera
  2. Jo jag hoppas verkligen det :)
    men knas mamma du vet vad jag menar ;)

    SvaraRadera