onsdag 9 februari 2011

Denna kväll var konstig.... Både N och M åt en HEL portion gröt var, vilket är ett bra tecken på att dom e friska :)
Nova sa att hon ville gå och lägga sig, sagt å gjort... hon ropade efter lite välling men sen tog hon boken och efter 10 min gick jag in till henne igen
HON SOV !
att det kan vara så enkelt !

Nu sitter jag och går igenom posten som kommit under den veckan vi varit borta, mkt reklam,räkningar och pensionsbesked,besikningspapper och årsinkomstsbesked
men hade även kommit ett fint litet paket med Villervalla kläder jag hade beställt å det var super duper rea :) alla dessa kläder gick på UNDER 400kr inkl frakt :D

Mössa,bodysuite,body,tröja och dreggellapp från Villervalla
 Nu ska jag bara skicka iväg paketen som jag sålt på tradera under tiden vi varit borta:)
Måste ju sälja för att ha råd å köpa nytt :)

Nu ska jag lägga mig i ett skönt bad å bara njuta innan det är dax att lägga Melvin. När han sover så blir det att njuta i soffan har ju varit fullt upp i en veckas tid nu :D 

ps. hoppas att vädret i morron blir lika bra som det var idag !
ps 2 JAG VILL SPELA INNEBANDY !

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar