fredag 28 januari 2011

Måste bara berätta att mitt "jeans mysterium" e löst :)
När nova fyllde 1 år så hade hon några kompisar här på ett litet kalas.. hon fick en massa roliga paket.. bla ett par jättesnygga slim jeans...
jag höll reda på vem hon fick alla paket av förutom just dom.. som jag har gått och undrat i ett helt år snart  vem som gav henne dessa snyggajeans...
Idag på Meandi träffen hade hon på sig dom och fick komplimanger.. så jag berättade att jag inte visste vart dom kom ifrån...
Då säger therese " Dom var från mig och moa" 
Så tack Moa och therese för dessa fina byxor :)bara sisådär 1 år efter  :D

dessa fina jeans var det:)

nu har nova "vuxit i dom " 
längtar till sommaren när man ser dessa gamla bilder:)

Huvva vågar inte sova... Melvin vaknar till ca var 15:de minut å bara gallskriker i typ i min sen slocknar han å somnar om. Det låter så hemskt....
Ska avvakta ett litet tag till innan jag tar min date med john blund :)


 Här kommer lite bilder på hur roligt Melvin har i sängen när han ska sova...
har vänt sig på mage å vridit sig tvärsöver sängen..

Hej mamma... jag vill inte sova...

   
hmm hittade nått spännande:)




"Vyss lull lilla palt, leka får du sedan.
Alla musbarn överallt sover alla redan
Somna sött i vaggan din, jag ska inte störa
Räven sover oxå nu med svansen under örat"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar