söndag 28 maj 2017

Idag firar vi ...

.. Alla underbara mammor ! 
28 maj 2017 morsdag 😍
Å jag råkar ju faktiskt ha den bästa av dom alla ❤
Stor puss å kram till dig !!! 

Jag å min mamma för över 30 år sedan 😉

Mamma/mormor



Mamma då mamma nu



Lika galna 😍


Sen så vill jag även uppmärksamma en del andra underbara mammor som vi har turen att då ha i våran närhet !! 


Min fina svärmor farmor till våra barn ❤

Min underbara svägerska Britta 😍

Min älskade yngsta lillasyster Ida! 💗

Min fina svägerska Åsa 😍

Några av mina underbara vänner 😍

Min älskade Mormor 😍

Stefans underbara mormor 😚

Min fina lillasyster Sandra 😗

Sen skickar jag även en stor kram till min pappas mamma ( min farmor) som somnade in i början på året men finns alltid i våra hjärtan 😍

Älskade farmor i aug 2016


Sen så har jag ju.även turen att ha fått blivit mamma 4 gånger till de mest underbara små individer som finns 😍


Våra 4 underbara älsklingar 😍

Fick frukost på sängen å massa fint

Stekt ägg som va hjärtformad med en "Mamma" i mitten 😀

4 barns mamma

Sen vill jag skicka en stor kram till alla andra underbara mammor där ute.
Grattis på morsdag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar